Ingen träning utan ????

Blev ingen träning för mig i dag, halsont och en man som behövde jobba, så vad får man göra, jooo vika sig"
Men men , ok för mig, känner mig sliten, fick nämligen montan i dag med så! som ni vet ni som är tjejer, man kan må piss av det!

Blev en dag med väntan på leveranser, fick vår underbara ytterdörr, men har ej satt upp den, sedan kom plåten till taket, sååå snyggt de kommer bli!

Blev även lite shopping, hämtade vår fläktmotor sedan så bar de av till barkarby och handlade lite el saker på Bauhause. och en sväng in till Rusta!
Där shoppade ja loss! En grillad med bröd innan för att få liv i mig, tripsie fick en kokt med bröd så äntligen satt hon stilla i vagnen för en gn skull!

Så blev en del julisar till tjejerna och Emelie O Gurra hittade ja de bästa. Så nöjda vi är med deras julisar!
Lite mer väntas till tjejerna men nästa klara med dem, såååskönt .Sedan är de Wille o Nattis som skall ha , frågan om vad?

Ellie, vad önskar dem sig???
Men lite annat fick vi med oss med! lite utebelysning i slingor, förvaring till tripsies leksaker och candy sååå klart!

Så snacka om än drade planer va? från träåning till shopping.! Mår piss men vad  gör man?
kanske jag får unna mig ett pass på gymmet imorgon då? De får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0