Lite gjort!

Dagen har väl inte varit min bästa.
Med en trött trispie o jag med desutom så tog vi de lugnt på dagen,  slappade bara..man behöver de med ibland..
Men på eftermiddagen mötte vi upp mannen i bromma för att kolla kakel o klinkers mm.

Var inne på höganäs samt konradsson men hittade inget som vi inte sett förr. Så nu har vi nog bestämt oss för vad vi skall ha på golvet. Samt fondväggen vet vi ju redan!
imorgon blir de en beställning av de  resterande, ni får veta vad när ja har allt klart!

Sitter nu med en känning ,bs på 2.2  hmm!! att ja aldrig lär mig! men nu har jag mina:

Så nu känner jag mig tryggad inför natten och dagarna när man har bananer hemma! vet exact hur de påverkar mig när ja är låg!

ajaaa, back till dagen. Måste få lite mer gjort"! men de kommer väl.
Morgon skall ja boka tid för att få mina tradolan utskrivna, har ej de långtids verkande kvar .o ja klarar ej en dag utan dessa. klättrar på väggarna o har sååå ONT så ni anar ej! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu fix med lite papper hemma , Tripsie somnade nyss! Håller tummar att hon blir frisk. är bättre i dag ialalfall!
Jag o mannen vill träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0