Nu gäller det - Ett nytt vad!

Nu vet jag! ja har kommit på vad jag kan önska mig om jag klarar mig utan godis , glass. kakor mm fram till nyår!
De var mannen min som sade o kom med förslag om detta.

Jo jag får gå en heldag och shoppa kläder till enbart mig för 2000:- . låter som en toppen ide. de skall ja klara för de är en dröm... ej att shoppa utan att få en heldag själv utan barn, jooo shoppa mned så klart utan att ha dåligt samvete!!!!!

Så here i come. skall faaan satsa o klara detta .nu. och de gör jag  så länge ja har ett mål att se fram emot som detta!
hade de varit för 1000:- så var de ej samma sak. men 2000:- är ganska mycket om man vill shoppa. ialalfall tröjor och sånt! skor och byxor har ja så de räcker så why not?

Se hela bilden








Så sista dagen i dag med godis, lika bra att passa på och äta lite då! heheehhe.)

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam

Åh stackars liten, hjobbigt att vara sjuk så mycket. vad ahr ni för restiriktioner med andra barn, får ni träffa andra o så? Kram

2009-11-24 @ 22:44:26
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja håller tummarna för dig =)

2009-11-25 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0