Rapid Cuts!!!!

Var nog bland de bästa jag testat kan jag garantera, ej lika som tight då men man känenr sig mer normalt piggare medan med tighty så blev de mer koffein likt piggande!

Även fast rappid är fettförbrännande så tycker ja de piggade upp en hel del, mycket för mig.
jag stod o klarade att arbeta i hela 6 timmar, endast 20 min rawst för mat, ssedan var de full rulle, allltså kroppsligt träning med att slänga i isolering i blåstmaskinen...
jävligt jobbigt enligt mig, man håller uppe i ett tempo så man svettas som attan och sedan att bära dessa säckar som väger 15 kg st. 7 st eu pallar med 15 st  säckar. Då kan ni räkna ut att jag bärt 1575 kg...

känner mig såååå duktig.... så träning , jaaa de har jag fått och med rapparna i så hjälpte de mig säkerligen!
Kolla iun på www.proteinkungen.se  så kan ni se på rapid cuts.
klicka på  för att komma till länken!!!!!




Klicka för att visa större bild... endast 399:- värt varje krona!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

vill jätte gärna vara med!! Beställ det där åt mig =)det tar man innan, efter och som mellanmål då el? vill ha alla tips för att gå ner i vikt =D

En date e jag med på, säg till, på dan passar bäst just nu. kram

2009-12-15 @ 23:09:43
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0