Så har de gått!

Två gng träning på gymmet denna vecka. skulle ha varit två gng till men har ej kunnat pga vi var tvugna att göra med huset o plåten mm!
Hade ju hyrt en kontainer som de hämtar i morgon bitti , tid kostar massor av pengar.. så träning går ej då!

Men nya tag denna vecka o start imorgon! Skall fan gymma då ananrs löpning. de är ett måste!

Idag har vi gjort mycket. Fått så stor hjälp av min far med städningen på tomten medan mannen min lqade taket.
jag tom städade ett bra tag medan trispie sov i vagnen, så de var sååå skönt!
Ser så bra ut och skall bara veta hur skönt de känns att ha de rent, såg verkligen för djävligt ut innan. och jag hatar när de är stökigt som ni som känner mig vet!!

Sedan bar de av till märsta, tvätta , äta och koppla av lite. För sedan till enköping o hem till katta med familj.
Så glad gurra o Emelie blev av att se oss! Och tripsie ialalfall!.
Tripsie hade inga problem med att vara hos sin faster, så där har vi lite barnvakt så ja kan jobba på huset. jehaaa.
Just de Pappa kunde tom bära tripsie, de var typ första gng så han blev mer än överlycklig. han tom sade:
Ååå de är första gng ja håller dig sedan dopet o då var hon 4 månader gammal
!

Så då kan ni tänka er!!!! Vår sötis kanske är på  G att smälta lite:) HOppas!!!
Men men  u sitter ja här o bloggar, kollar tv och känner en äcklig lukt av moa som fisit! fy faaan va de stinker!
Och spya av lussebullar hade man i bilen efter att kommit tbx efter ica maxi turen, jooo mopsen moa spydde! hmmm!!! inte bara barn skiut utan hund skit med!!!! Prick utanför vår ytter dörr!!! heeheheh:)

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0