Shopping sugen!!

faaan vad jag är så shopping sugen, vill köpa klläder till mig, nya mycket men vad!!!! hmmm. bara för att man vill köpa så om jag skulle ut o kolla så skulle jag inte hitta ngt! Så är de jämt!

men men , inget shoppande för mig! skall hålla i pengarna, är mycket som behövs nu med huset mm och snart är de ju JUL: hohohoh... många julklappar som behövs handlas!!! så är de när man är mamma!
Men ja köper ej för mycket till mina barn utan vill att de skall vara tacksamma för de dem får! hatar när de öppnar o slänger sakerna åt sidan bara för att få mer julklappar, näää så skall de ej vara.
barnen skall vara tacksamma för de dem får om de så skulle vara en present eller 10 st!

eller vad tycker ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0