Shoppings sugen

jaa är sååå sugen på shopping, bara måste. snart gäörna nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bägge till mig själv, vill ha lite mer snygga tunikor, klänningar som man kan ha till tajts men hittar ingen, ngng som har ett bra råd?????

sedan julklappar, hjälp, va faaan skall man köpa, frågade tjejerna men de visste ej, de sa att ja visste vad de ville ha! hmmm eller hur! ja har då inga tjejer som leker med dockór, jooo tripsie då men hon är den enklaste att köpa till, men de stora då! hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill shopppa Mia sviker du mig eller????


Kommentarer
Postat av: Teija

Det är alltid svårt att köpa presenter... speciellt om man är sent ute. Men det kan man ju knappast säga att du är. Haha, det brukar jag vara är alldeles hopplös på det, men å andra sidan köper jag ofta spontanpresenter utan anlednning och det är ju lätt som en plätt!

Kramis

2009-11-16 @ 18:47:27
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0