Syndat!!!!!

Har jag gjort i går o idag... fick lågt bs så jag tog de första bästa jhag hade hemma och candy gled ner. Medan jag ändå var på G så tog ja en mars med!!!!

Men imorgon är det en ny vecka och då jävlar, nada candy o skit mer... skall hålla mig o de gör jag. klarade denna vecka galant, utan att ens vara sugen o bra gick de.
vikten var ok med hade nu gått ner mina kg så jag har 1 kg kvar till min målvikt som jag skulle gå ner för att få unna mig en sak som jag o mannen min kom överens om!
ja skulle gå ner de jag ville och han skulle gå upp!!! bra deal!!!!!

Men vikten känns bra. ! kg ner sedan är jag toppad, bara då börja bygga muskler.... de skall jag!!! då kan jag allt gå upp! De har ja o mia bestämt!!! eheheh! bra det:)

Idag efter ja lämnat tjejerna åkte vi till willys o handlade inför veckan, blev en del kesella med tillbehör till så som funlight och  all bran flingor! lite gött måste de vara!
sedan fullkornshavregrynsgröt! med linfrön....
även en massa frukt som äpple , älskar de då de mättar en hel del! och celmentiner ,love it!
bananer får ej glömmas för proteinshaken o känninganra av diabetesen !!!

Så ni ser jag är peppad!!!! nu bara väntas en vecka med små start i träningen i lugnt tempo!
och ett nytt gymkort på sats förmodligen!!! BRA VECKA!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0