Tidig morgon!

Idag blev de att gå upp tidigt, var ju soooool ute och de får vi ej gå miste om, spec då vi skall lägga plåten , och jag städa på tomten .vilket jag fått gjort jehaaa, Tripsie somnade ute i vagnen, gick en liten prommis då hon somnade in och jag kunde jobba i ca en timme.... Så skönt!
Fick verkligen myc´ket gjort!

Nu sitter vi inne o har ätit lunch mannen jobbar
Hoppas att få en del på taket gjort då de skall regna i morgon igen , usch.....
Tripsie har varit grining , vet ej om de är för att de blev en sen kväll eller om de är ngt med utslagen att göra...
Återstår väl att se.!

Men ikväll blir de mys, hem till katta och sedan till lägenheten för att dusch o tvätta mm. Skall äta godis i dag har ja bestämt mig för!
kanske blir de ett löpar pass i morgon el i dag, får se vad ´tiden visar!

ursäkta stavfelen då trista sitter i knät...

Dessa skall ja med gött samvete unna mig i kväll! så goda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0