En Helg utan Barn!

Denna helg har ja o mannen varit utan barn från fredag tills idag. Så välbehövd och skönt om man får säga så!
Även vi så som barnen behöver en breake från varandra med! De är ju inte bara vi som tröttar på barnen. kan tänka mig att de tröttnar på oss med!

Så tjejerna var hos sin far. trispsie sov hos vaari o mommo. Hämtade nyss hem henne! så SÖT HON VAR I SIN LILLA TOFS På huvudet!
Vi svängde dock förbi barkarby outlet på vägen hem, skulle ej gjort de då halva sverige var där!
Men in på rusta blev de. skulle köpt tjejerna påslakan de velat ha men dessa var slut!
 Men får åka dit i veckan o kolla om de kommit in annars till rusta i väsby. för ja vill ha de tills tjejerna kommer på fredag!

Tills oss blev de liute tuppla , godis och gött! Tripsie fick en tablettask, så glad hon blev!
Köpte även ett oljeelement  så vi får lite jämnare värme i huset! Vårt de casa!!!!!..

nU VÄNTAR VI PÅ MANNEN I HUSET FÖR EN GOD MIDDAG. mCd TROLIGEN...
eLLER VARFÖR INTE. eN PROTEINDRINK MED BANAN, ÄGG OCH MJÖLK!!!!

Klicka för att visa större bild...

De godaste och bästa Protein jag druckigt...
En påse på 750 g kostar 139:-. Så tveka ej att säga till om ni är intreserade!
Lägg då en komentrar med er mail så återkommer ja till er!!!.

Är verkligen värt priset!
har tidigare druckigt proteinet från Gymgrossisten, och då tyckte ja om det men detta 'är mycket lättare att dricka samt smakar verkligen som en milkshake när man blendar det!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej! Klart vi ska ses!! :) Och äta proteinkakor! :) Cant wait.. Jag har missat mitt tåg hem, så du vet! Men jag ringer dig imorgon så styr vi upp något! Kramar och pussar!

2009-10-11 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0