Feber igen då!

Trispei hade feber nu igen i går och natt! Natten var nog värst!. hon låg o kned sig o vände samt stönade.. Hög feber. Så med ipren i kroppen fick vi ner det! EFTERSOM  haon har en stor tedens till feber krampor så är de så viktigt att få ner febern snabbt ....

Idag var hon bättre! skönt!. hon har spenderat dagen med svärisarna igen då ja hade sista dagen på pumpkursen... men som sagt var. hon älskar att vara där! är ju uppvuxen med dem!.

igår var hon dock arg på mig! ville inte vara med mig.. utan man märkte att hon dissade mig! heheehe bara för att ja lämnat bort henne denna vecka:(

men men ja var ju tvungen, pumpen kommer nu bli en följeslagare i mitt liv. el rättare sagt vara mitt liv!
vilket känns skönt! så ja måste ta de med 100% fokus!

nu är ja klar! tripsie är på G hem med mannen. Skallbara mysa med hgenne. mannen har sin träningsdag! kul för han! ja vilar o myser för i morgon kommer ja dela med mig med mina andra två älsklingar! som kommer , jehahaa så ja saknart dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0