Händer imorgon!

Kommer börja dagen med min kaffe o smörgos som vanligt. kanske segt eftersom trispie sover så dåligt!
Sedna göra mig iordning för en powerwalk till C. ca en timme tar det fram o tbx.
Skall hämta ut mina saker från apoteket som kommit!. bland annat mitt sportbälte till pumpen!.

Kanske så bra att ja får användning för de på matchen på söndag! hoppas det!
Sedan blir de att åka hem till Mia o duscha om de är hemma. och förbereda sig för K. match som är hans första i de nya laget!..
Tjejrna kommer spendera ngr tiummar hos mommo o vaari... De saknade hennen så! tjatar hela tiden så morgon kommer de vara glada!

Skönt för mig med att få sitta okonsentrera mig att kolla på K match!. länge sedan ju! Och med trispie med sig får man ej ens se en minut! ungen vill ej sitta ner ju:)

På söndag är de min tur att spela om foten håller .hoppas!!! tejpa som attan. Provar iallafall sedan om de håller el ej får vi se! tar de då! ingen ide att ens tänka annat!


Fick tbx kläderna med tryck idag. vi tröck match byxorna med Proteinkungen, Så snyggt de blev!!!
Målvakternas byxor blev klart bäst! såååå coooolt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0