Lat???? Samt shopping

Har verkligen varit lat idag. Legat i sängen till kl 12. trispie somnade om kl 11 så då kunde ja verkligen sova.! annars har ja legat medan hon röjt! Menar verkligen röjt med!:)

Efter de gjorde vi iordning oss, begav oss till barkarby outlet. Vaqr tvungen hitta nyckelskåpet, vilket ja gjorde. Blev samt ett fat el bricka till,Lägger upp bilder sen!

Samt gick in på rusta och köpte lite kvälls godis, nämligen Tuppla! finns de ngt godare! Har redan slängt i mig en halva! de e ju fredag!:) Blev en mössa till tjejerna med! skit snygg! Även bild kommer sen där  med!

Och får ej glömma apoteket på vägen hem, har världens munblåsa på läppen, ser verkligen ut som ja varit med i en boxnings match! hehehe! så vectavir blev det! Faan va dyrt det är:(
Nu skall ja mysa o kolla på förlossningar på tv 4. SÅ KUL!
mÅR Ännu inte bra .sämtre än igår! fattar ej! varför blir ja inte bra!!!!!!! ja har undvikit träning o kopplat av. vill bara bli frisk så ja kan återgå till de dagliga normala livet!TRÄNA och UMGÅS!




Kommentarer
Postat av: Lena

Träningen går frammåt, men önsakr att jag blev snabbare. Måste tvinga mig själv att köra lite mer tempo och intervallträning. Men det blir 5-6dagar/veckan och det känns väl godkänt.



Hur mår du? Jag har kikat in då och då på din blogg och följt din rehab. Hoppas lillan mår bätte och att husbygget flyter på. Kommer nog uppåt i noveber nästa gång och då blir det absolut en trip till outlet för lite julklappsinköp.



PUSS/Lena

2009-10-09 @ 16:29:53
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: Joanna

Hej tjejen! Fortf dålig? Fan jag tycker synd om dig nu!! Jag e slut som människa!!! MÅSTE SOVA och det e nu!! Vi hörs! Kramar

2009-10-09 @ 21:56:18
Postat av: Mia

Åh vilken skön slappardag :)! Önskar jag hade kunnat vara med :)... Hoppas du mår bättre idag!!! Kraaam

2009-10-10 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0