Mysigt!

Min underbara vänn Mia ringde tidigare i dag o frågade om hon fick komma förbi o våldgästa mig innan träningen!
Så lagom till middag kom hon, som tur var kunde ja bjuda på svärmors underbara goda mat! tackar!!

Mia älskade den med!. så vi satt och åt samt snacka om allt! som vi ofast gör! alltid så glad blir ja när ja umgås med sollet! älskar denna person så enormt mycket:) tänk er att vi har varit vänner sedan vi var 5 år gamla!
inte dåligt det!

men så kom stunden då hon behövde åka. hon skulle träna handboll, vilket ja ej klarar, känner mig icke bra. slut o ont i kroppen fortf. vet ej om de är från igår el om ja åkt på en förkylning el ngt! men bra mår ja ej!. har legat hela dagen!

Mannen min åkte då mia kom, han skulle hämta trispsie hos svärisarna och gå på apotektet, så vi fick en egen tjej kväll! mysigt!
Nu väntar ja på dem, vill ju snosa trispie.. saknat henne så!. blev så fel när ja åkte in och sedan har hon sovit över hos svärisarna så ja har ej träffat henne sedan igår morse!..
Nu skall ja vila tills de kommer!

måste även hämta mannens present som kommit till posten, men de får bli en annan dag! orkar ej åka till märsta för det!.. enaa presenten blve han så nöjd över.
blev en personlig almenacka! gå in på http://www.personligalmanacka.se/ så ser ni!

Så nöjd och glad han blev. ngt som han aldrig trots sig få!". och jag gjord en en hel del saker i den som blev för tryckt!
kolla lite här så ser ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0