Orkar inget mer:(

Nu är jag nära att bryta ihop kan jag lova! Jag pallar inget mer! Mår fan inget bra och idag nu på kvällen mår ja ännu sämre. Känner hur de börjar komma i bihålorna igen!!! ont i huvudet , tänderna , och snorig...
Känner lite i halsen med! Men tycker dock att hostan är lite bättre av medicinen! tackar för det!!!

lerdvärken i kroppen har ja än! usch. Om de o huvudet skullle försvinna hade man mått så mycket äbättre!
Nu vill ja inget annat än att bli frisk! jag vill kommqa igng! bara sånna här små saker som att kunna gå ut och klä på sig ... Att träna kommer när jag verkligen är frisk.
Långt därifrån just nu kan jag erkänna! så matchen mot jakan i helgen säger jag bara NADA till! synd men sant!

Imorgon skall ja till Läkaren med Trispies men får avboka det, jag pallar enkelt ej ens att vara ute! Trispie har fått vara inne hela dagen tills mannen min kom hem, då var hán ute med henne i två timmar! Gulloigt va? mina darlings!!!!

Imorgon skall ja ringa upp till läkaren o få en ny tid! hahaah han kommer väl få jucket på mig!
men ja g vet när ja har bihålsinf. jag känner de direkt! så jag måste få en pc kur till för att bli frisk! hmmm varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0