Resa under Jul

Skulle mer än ngn sin vilja åka bort till värmen nu under jul.
Speciellt då vi ej kommer ha tjejerna dennaa jul och nyår samt huset kommer ej vara klart . så att fira en jul i en barack är inget jag känner för om jag säger så...

Bara en vecka , jag mannen och trispie skulle inte sitta helt fel!!!!!
eller annars om huset blir ngt klart så man kan fira ordentligt så går de med! men med min tur så slår inget av dessa saker in ... Så bara tänka på attt få fira i ett hus på 15 kvm..... hmmm:)
inte mina tjejer heller:)

jajaja har ju mannen o minstingen hemma!:)
Men en resa!!! någon som vill skänka pengar till oss! behövs BARA 10,000:- så kommer vi till gran Canaria!!!

Kommentarer
Postat av: elli

fira jul med oss! skulle vara sååå roligt=)

2009-10-27 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0