Shopping

Blev en ´liten shoppingrunda med mig själv innan ja hämtade upp tjejerna i skolan!
Var tvungen att hitta en doppresent , vi skall på dop imorgon hela familjen! vi vuxna o tre barn! Men tjejerna brukar vara så duktiga då vi är borta bland folk.
Alla säger jämt hur väluppfostrade de är o så lugna de är! hmmmm eller hur! borta kanske men ej hemma:)

Men sedansvängde ja in på en godis butik där de har 500 olika sorter. mannen min ville ha candy till kvällen lika så barnen... vi har jämt myspys kvällar på fredagar!

Så en stor stor påse åkte med mig hem!. Och vad mer ju! Gicxk in på HI sport! och två par puma byxor till tjejerna följde med hem!
Ex:et betalar halva så vi stod enbart för en liten del!: De var även rea på dessa! Så bra. Även tjejerna älskade dem så de var toppen!!!



Tjejerna när de kom till oss i dag. De fick sina nya mössor och tröjorna vi köpte för ngn vecka sedan!
De blev mer än nöjda!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahha kolla så seriös Tindra är på bilden. Sötisarna

Ha en mysig kväll nu.

Pusss

2009-10-16 @ 20:30:22
Postat av: elli

men gud vad stora de blivit!!världens sötatste såklart tiden går verkligen snabbt!!puss o kram till dig min svägerska sen 13 år!!!

2009-10-16 @ 21:51:28
Postat av: Jenny

He, jag kollade runt på google lite grann, jag ville läsa bloggar som har samma sjukdom som jag. diabetes...

Å då så hittade jag din ;-)



Jag är inte alls lika öppen med min sjukdom som vissa andra äär, men...

2009-10-17 @ 00:28:43
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina tjejer du har....

2009-10-17 @ 08:13:58
Postat av: Cecilia

Vilken grym pose! (och fina mössor så klart!)

Hoppas att ni hade ett härligt fredagsmys!

2009-10-17 @ 08:19:17
URL: http://dolly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0