Träna med pumpen!

Idag kommer dagen som ja fasat o varit så nervös för! ja skall nämligen spela med min insulinpump. ja dööör! skiter fan på mig. ärligt alltså! ja är så hemskt nervös!

hur skall de går! tänk om ngn sliter i mig o den dras ut! kommer den stanna kvar mellan tuttarna, har den i sportbh!. hmmm sånna saker som påfrästar mig!

men men  de kommer ja snart få svar på!:...
bara försöka ha bvra nivå på bs under tiden o slänga i mig kolhydrater innan så ja ej får ketoner ( insulinbrist) pga dåligt ätande!

Snarrt så tjejer.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu fixa mat till girlsen och fixa picknick säck som de kan ta med till hallen!....och göra mig själv iordning!

Mannen min jobbar själv ute på huset då kekka var sjuk o sväris tog en vilodag . vilket han är så värd!
Undrar bara hur de blir när ja åker o mannen får ta tripsie!!! då får han inget gjoirt!.. ångest ja får! vill ju inte pålasta han heller:(




Kommentarer
Postat av: Joanna

Gumman det där kommer gå skitbra!! Du fixar det där, värt ett försök i alf. Ja ben tillsammans gå skoj :) Behöver som sagt någon som pushar. Och då är det ju inte sämre att du älskar att köra ben! Men vad kostar det när du beställer? Vi kan mötas om det blir så, inga problem. Jag kan köra till dig också, som sagt inga problem. Det är ju ändå jag som beställer... Men vet du priset redan nu? Kramar!

Postat av: camilla

oih va jag är nyfiken nu. För jag kan nämligen inte motionera med min insulinpump på så jag kopplar alltid av den och då blir inte blodsockret lågt för lilla minsta jag tar i. Fast nu är detta motion som, spinning, powerwalk och crosstrainer. Men som styrketräning behöver jag ha pumpen i för där tränar man bara musklerna, eller ja inte så på samma sätt som spinning, du förstår.

2009-10-04 @ 19:40:05
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0