Tränings vecka!!

Denna vecka som kommer skall ja satsa o köra stenhårt.
Med start kanske redan imorgon med en timmes power walk.. samt om foten tillåter så blir de bodypump. Mia du är väl på?

Tisdagen
är de handboll i 1,1/2 timme med ett löppass som avslutning på ca 3 km! toppen bra!
Onsdagen: 1 timmes power walk, kanske med träning på gym om vi hunnit fixa gymkoret!:)

Torsdag:Blir de vila för min del, mannen min har sin träningsdag! kanske en power walk.
Fredag: Vila
Lördag: handbolls match
Söndag: Vila...

Ganska bra vecka tycker jag! när gymkortet är klart så kommer vi köra tre gymdagar utöver detta!
Jag o mannen min har varsin egen dag som vi kallar det! jag har min på tisdagen då ja kör handboll och han sin på torsdag då han kör innebandy!

bra med egna dagar. och så här får de bli så länge vi h¨ller på med husbyggandet! Går ju ej när man har tre ungar och egen företagare samt hus att bygga!
Så detta är en bra lösning!


Kommentarer
Postat av: Mia

Klart jag är med imorgon om du kan :)!!!! Kraaaaaaaam

2009-10-04 @ 22:29:36
Postat av: Elli

tack catta=)

2009-10-05 @ 08:21:49
Postat av: Karin

Hej där!!

Är igång bra med träningen ser jag...! Bra jobbat!



Jag kommer också att köra på lite mer nu i några veckor. Det blir fler pass i veckan samt ett striktare kostprogram.... Riktigt taggad!!! Startade denna vecka med en morgonprommis......



Så nu kommer jag att följa träningsbloggar för inspiration!!!

....så nu har jag stenkoll på dig..;)



Hur är der på F&S?? Funderar också på att fixa kort där, min man håller ju till där....

Kram på dig.. Karin

2009-10-05 @ 15:06:31
URL: http://minismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0