Bilder

Nu har jag äntligen efter flera månader o tjat mm fätt el lärt mig hur jag för över mina mob bilder till datorn, så okunnig är jag:(

SÅ FUNDERAR PÅ HUR O OM JA SKALL LÄGGA UT BILDER I BLOGGEN!!!!

 Ngr kommer iallafall läggas i tripsie blogg. men som Teija skrev. lättare att ha en gemensam blogg . att läsa ur. så kanske skriver om allt i samma blogg!!! funderar på det tjejen!

men men , dagen för mig iallafall bestämde ja för att bara vara hemma o dona o fixa. Tog mig en 45 min prommis till o från C. handla lite mm,.
Komer säkert gå upp igen samma runda då min nya jacka kommit på posten. jehahaahahah. nyfiken för att se om de e samma kvalitett som hon skrev....



så nyfiken man kan vara. heheheeh. väntar nu på att tripsie skall sova så jag får lite företags jobb gjort! hmm.
går ej att göra ngt med turbo kvinnan i hemmet (tripsie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0