Bra träningspass

Igår körede ja ett toppen träningspass. Med en start på en löpning utan stopp i 20 min med babblande mun med mia... hahaha vi kan ju aldrig hålla tyst. eller hur tjejer?... vi snackar nog mest på träningen o i spåret!

Men tänk då hur mycket snabbare vi hade sprungit utan att snackat!!!? snabbare än i 20 min iallafall!
Men hur som helst. vi kom runt utan stopp samt vilken backe på slutet. Är riktigt stolt över mig själv.
Orkar verkligen mer än ja trott då ja ej tränat under sommaren som ja skulle!!!!!! bra gjort. och bäöttre blirt de!!!

sedan in i hallen och ! timmes handboll. högt o kämpigt tempo så som de skall vara... svettig som attan var. jag
såååå underbart! ååå vad jag älskar detta!!!!

Man f´år ta till vara på tillfällerna då ja ej har så många pga trispie o husbygget!

Så ihelhet:
1 TIMMES FYS
1 TIMMES HANDBOLL

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihihi, vi kan verkligen inte hålla tyst :)... Bra kämpat igår :)!!!

2009-09-16 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0