Dagens träning!

Blev ca 1 timmes prommis i raskt tempo!  riktigt skönt, jag var verkligen redo o klar för det i dag. länge sedan ja kände så!

kanske för att ja nu hämtat ut min tradolsn retard som jag inte haft på ngr vekcor! (abstinens) nu orkar jag mer:)
och de känns bättre då jag kan lättare hantera min smärta med medicin i kroppen!

Men svettigt var jag när ja kom hem!: tog mig en runda upp till C och ica för lite handling o uthämtning av skorna! sedan förlängde jag den med en runda runt de nya husbyggar området! stort o många hus har kommit upp!

åter till träningen!... igår blev de 100st sit ups men dock bara med 5 kg som motstånd!..
idafg blir de 100 st med 10 kg som motstånd samt benböj med 10 kg... utfall mm!
kanske en prommis till på en timme när tripsie skall sova!!!!


Kommentarer
Postat av: elli

lycka till med allt du gör...nu har jag iallafall försökt ...min stora hälsar till dig.. ta hand om er=)

2009-09-26 @ 19:07:43
Postat av: CATTA

till Elli!



hej där!

hälsa så mycket till baka att ja ständigt tänker på dem! och saknar dem!

lika så mina tjejer!!!! de frågar mycket!



sorry , ja vet att du försökt. men ja vet ej om ja klarar det!

ni sorade mig för mycket. Din man den första gng! sedan att ni ej ens hörde av er ang dopet! de var droppen!"......



så jag vet ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men saknar dig speciellt ...... de kan jag lova o erkänna!

Postat av: Petra

Bra jobbat!!!

2009-09-27 @ 01:06:26
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: CATTA

Petra .



tackar så mycket!!! hoppas din träning med går bera!

pöös catta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0