Gårdagens träning

Blev en himla dundrande träning, kan jag lova!!!!

till en början med 1 timmes fys, bestoende av löpning ca 2 km, sedan bakträning av intervaller. och en backe som var den långsta och brantaste som attan. och vad tror ni tränaren säger. jooo detta är en tävling, så försten upp!!

vad tror ni jag gör... jo sådan vinnar skalle jag är. så bestämde jag mig för att komma bland de första upp. så ja kutar för livet.. och vinner .jipppi... de sjukaste var att ja ens ej tyckte de var jobbigt... inte löpningen heller..

sedan avslutade vi fysen med intervaller bestående av löpning , spurter och styrke!"!!! sååå skönt...
kändes riktigt bra.... att ja ens orkade ochj klarade detta utan att tycker de var i överdrift jobbigt utan bara kul, förvånade mig stort!




sedan åter till till inomhusträningen som oxå var tempo fylld. löpning med boll samt  mycket skott på mål...
så himla kul träning och svettig som attan blev jag!

så i helhet.. 2 timmar jobbig träning. gud vad ja älskar detta!!!



( lånad bild från nätet)

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som ett härligt träningspass. Hoppas livet är bra med dig annars.



Kram/Lena

2009-09-09 @ 20:05:42
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: Marre

hej du! satt och kollade lite olika "diabetes bloggar" och föll för din :) har också diabetes, tränar mycket och så spelar jag handboll. intressant! vilket lag spelar du i? :)

2009-09-10 @ 13:46:26
Postat av: CATTA

hej marre...



kul att du gillar den:) lite kul om man får säga så att vi är lika, med handboll träning o diabetesen .....



ja spelar numera i bollstanäs i sthlm! har spelat innan trista kom i spårvägen , ( elitserien) samt tidigare innan ja fick tjejerna i haninge , polisen!



du då? vilket lag spelar du i???? vilkeen position?

ja är h9... ( vänsterhänt)



KRAM KRAM PÅ DIG!

Postat av: Marre

Eller hur :) Okej vad kul med elitserien! Vilken div spelar du i nu? Jag spelar i Vinslöv.. En liten håla här nere i Skåne, har spelat 1 säsong i tvåan men nu är vi tillbaka i trean. Spelar mest för att det är kul :) M6!

2009-09-16 @ 08:49:01
Postat av: CATTA

heeej marre igen!



ja duå ligger vi då på samma div. vi spelar i trean detta år!.... ganska lagom och perfekt när man ej satsar utan bara spela för att ha kul!



men ni har väl bra skåne lag där nere! hoppas de går bra i år för er!



kram catta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0