Helgens handbollsmatch

Idag spelade vi vår första serie match , mot ett av säkert seriens bästa lag.... förlorade gjorde vi med 30-20. var en jobbig match, fullt tempo och vi höll ej riktigt. De var för snabba och mer vilja än oss!

men vi hade heller ej spelat ihop oss med våra nya spelare , bland annat nyförvärvda och 93:or! duktiuga som attan...
Vi kämpade ialalfall. men tappa bort oss mycket med i försvaret. men immellan åt kom vi igng!...
men de är svårt att spela första serie matchen , man kommer ej inte riktigt in i spelat fråns ngr matcher in i serien!.

Men men ,vi går vidare. tränar och kämpar och skall vinna nästa!
FÖR MIG GICK de si o sådär!... gjorde ett par baljor men spelade bättre bakåt!": .love att spela försvarspel!
 kul att puckla på dem! men med vårt nya spel så för ja ej göra så utan mer packa inåt! bättre men svårare!

vi skalll vinna o ta alla andra! hehehehe eller hur tjejer!!!


efter matchen så åkte ja hem och fixa ordning mig för att sedan åka tillbax för en  middag med handbolls gänget.
riktigt kul att få klä upp sig och komma iväg utan barn och umgås med mina nära o kära!

åt en god naze goreng. ( vet ej hur de stavas) mumsigt som faan. med cola zero...
satt där med mina vänner o mös o snacka skit sedan var de på g till att åka hem till mina darlingar o mysa!!!
men de somnade så fort ja kom hem!:. hmmm. my imorgon!

hoppas ni hade de bäst tjejeer ute, inte bakis imorgon va!?????


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi får ta med oss det vi gjorde bra och försöka undvika det andra ;)

Det var jättekul att du följde med på middagen. Jag tyckte det var så mysigt!

2009-09-20 @ 21:03:39
URL: http://dolly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0