Husbygget tar form!

Nu går de sakta men säkert framåt! huset tar sin form!. taket är nu 2/3 uppe.. ocg fönstrerna på hela höger sidan är inne. bara lite överlappning av sten i ovan kant sedan helt klart!

Jag o mannen min monterade in två stora panorama fönster i går och de gick väldigt smidigt!. så skönt när allt flyter på . Då känns de verkligen bra med!
Så stort sett hela dagen blev bra igår! Med jobb från lunch till kvällskanten, Sedan åkte vi o handlade lite gött inför kvällen!. Godis !!!!!! jehhaa. måste ju unna mig då detta är sista helgen med sprutor!

vill inte äta godis o onyttigt när ja påbörjar min pump... eftersom värderna tar så lång tid att återhämta sig till de normal!... så sista dagen i frihet på det sättet! :)

Lite bilder från huset men lägger in nyare ilkväll!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vem har sagt att du inte ska äta godis när du har pump? Det är snarare MYCKET lättare att äta det när man har pump.Man har så mycket större frihet än med pennor.

2009-09-27 @ 15:08:09
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0