Its Hurts!!!!

Hade så kul igår.. efter att ha haft en jobbig dag , trött o sliten efter en heldag på ds sjukhus med insulinpump kursen!.
Så packade ja mina kläder och åkte på träningen trots att ja igentl inte orkade!
Men ivåg kom jag!!!  träningen började med ett fyspass ute. en timme ca!! voi sprang ca 3 km!

sedna in på planen och körde handboll! allt gick bra. skotten mm gick i flyt ... länge sedan!!!
mycket målvakts träning samt skott för oss , som vi gillar!

på slutet skulle vi spela två mot två, vi tränade genombrott mm, jag gicjk i närkam, och trampade på Jonas ( tränaren)  fot!.. hård fot han hade , ler!!!:)

kände verkligen hur foten vek sig.. ojojoj såååå ont de gjorde... har nämligen ej stukat fot på väldigt länge! så faaaaaan va de kändes... samt de var 15 min kvar av träningen!! hmmm-. otur eller!???

kolla in bilderna o döm själv!


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars stackars lilla du!!!!!!!

2009-09-30 @ 19:43:14
Postat av: Therese

Ajajaj!! Vad ser jag? Inte bra alls! :( Hoppas det blir bättre till i helgen! Kram Tessie

2009-10-01 @ 00:46:12
Postat av: Tove

Stackars Catta! Det blev en ordentlig knöl av det där... Hoppas att det blir bättre snart! Kram

2009-10-01 @ 08:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0