Jag är tråkig.....

hahaha . ni läste rätt. enl Jenny som tycker jag bordeskriva mer i bloggen, skriva som förr. oh vet ni? hon har sååå rätt... ja borde återgå till de som var förr. de ja brukade skriva om mm.

hade då sååå många läsare, vilket tyder på att de gillar de man skriver samt man gör de för sin egna skull!
så återstår att se. om ja kommer göra de. lägga in kort på familjen o mig....

vad tycker ni läsare?????

men skall illafall lägga in minst ett inlägg dagligen tills ja bestämt mig!


Kommentarer
Postat av: Teija

Jag skulle nog gilla att du skrev allt i en blogg för det är enklare för mig... är ju intresserad av allt du skriver.

Men i grund och botten skall du ju göra så som det känns bäst för dig själv... då blir ju bloggen bäst också!

Kram

2009-09-14 @ 22:38:57
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0