Mysig dag !

Har trots tripsies sjukdom varit en bra o lyckad dag med en nära vän, Maddie som ja kallar henne., hon som jag tidigare skrev att ja fick ett fint fint armband från pilgrim, mitt älsklings armband som ständigt är på mig!
tänker på dig då gums!!!!

men men åter till daten!!! vi hade mys, hämta upp henne från  stationen sedan till ica  o handla mysfika som vi hade med oss ut för en picknick, som var på dagiset i närheten.... tjejerna älsakr att vara där!

vi tog en prommis dit och satt i solen med fika medan barnen lekte. inte för att vi fick sitta stilla , vi lekte mer med tjejerna... mysigt o kul. suveränt väder trots blåsten...

blev ngr kakor som slank ner. ångest som attan, men skärpning nu!!!!!
var jätte kul att träffa madde, så underbar vän, en av mina närmsta...... alltid så underbar.

vi firade tripsie födelsedag då de ej kunde komma när vi hade kalaset...
fina saker fick hon så som inrednings prylar samt kläder... lägger upp bild sen!

nu dax för mys med mina älsklingR utan min man, han jobbar som vanligt


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din kommentar!

Och Ja, jag klarade mig ifrån sjukan! Tack o lov så mår jag bättre idag. Finns ju inget värre än att ligga på sjukhuset och spy.

Fast jag känner att jag är rejält uttorkad nu, så får försöka vätska upp mig lite. Har du något bra tips? Jag har jäkligt svårt för att dricka vatten. :( Blir mest cola light, och det är ju lite vätskedrivande.



Hoppas du mår bra idag? Kram

2009-09-06 @ 13:50:09
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0