Nytt läkarbesök!

Imorgon skall tripsie till akkis igen för nya ven prover... så idag fick jag inhandla embla salvor för att underlätta provtagningen!

Hon kommer ta nya prover som läkaren vill ha svar på för att bedömma om hon har ngt mer än nedsatt imunförsvar!. min lilla tös!!! stackaren!!:)

Trispsies mommo kommer gå med henne då jag har pumpkursen ... satm jag tror hon mer än gärna tar med henne dit!:)

Nu ut för att jobba ... skall få upp de sista fönstret o mura lite!!!
jehahaa snart så är vi boende där:( kanske!!!!:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att du har fått på dig pumpen nu! Hur går det? Hur är känns det att ha den på sig?

Haha, jo cola zero är den bästa drycken. Men jag måste försöka minska för det blir dyrt i längden, och så är det bättre med annan vätska utan koffein i. Så jag får försöka. Idag är min andra dag utan! :)

Ha det bra!

2009-09-29 @ 15:09:27
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0