Seeg!

Tripsie har nu sovit i mer än 2 timmar..... vad har hänt<???? hon som aldrig sover mer än ngn halvtimme!½!!
Men men skönt i alalfall!

nu sitter ja här o är sååå utråkad. mannen min har mina hemma nycklar så ja kommer varken hem el in! snyfft!
Väntar även på att sollet Mia skall ringa mig så ja kan snacka lite skit.

Får se om vi får passning till trispe så ja kan träna .... ja hoppas o vill! känner mig pluppsig! vill springa av mig lite!
Hann ialalfalla få en del gjort på dagen så de känns lovande o skönt .!
Imorgon kommer vårt underbara o snygga kök! jipppi synd bara att vi inte har ngn stans att sätta in de än! :) kommer när huset är uppe helt!

sååå ja längtar!.... LÄGGER


tJEJERNA FÖR ETT VÄLDIGT BRA TAG SEDAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0