Vårt husbygge

Nu lägger jag ut ett kort på vårt blivande hus, så ni ser hur långt vi kommit och vilket jobb det är med att bygga ett hus med egna händer. bara vi och vår familj,,,

vi har gjort allt från grund till slut när de blir klart!.... idag och nuläget skall vi sätta taket. vi kommer bli klara med det och ngr av fönstrerna är uppe. och tils nästa vecka har vi fått vår dörr!

Så här är en bild från husbygget fdör ngr veckor sedan!
en plans hus med en takhöjd på ca 4 m. yta : 165 kvm....


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt!

Det ser nästan ut som min systers hus. Vad går ni efter för husmodell?

Tjipp tjoho!

2009-09-18 @ 08:07:01
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: CATTA

Hej Sissi



vi går ej på ngn husmodell utan har ritat huset själva.

modellen utvändigt finns de liknande hus av, ej många men ngr men sedan är vårt annorlunda med fönsterplaneringa mm...



kul vA?

pöös catta

Postat av: Cecilia

Ja men verkligen! Vad roligt att få rita sitt eget hus! Jag blir allt avis. Vi måste ha något hålligång där när det är klart ;)

Ses imorgon! Kram!

2009-09-18 @ 21:56:06
URL: http://dolly.wordpress.com
Postat av: CATTA

hEJ SISSI!



men absolut de vet du! vi tAR EN riktig lag kväll. med mat , dryck och allt .... sova kvar för de som vill!

en fest samt firning till att ja gift mig!

PÖÖS PÖÖÖ SYNES SNART. RIMBO YOU NOOW


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0