Blekt håret!

Har nu blekt min fin fina utväxt som sg rättare sagt för djävlig ut! måste ju se fin ut på jobb o samt när jag går o blir tant!!! inte många dagar kvar här!!! fy faaan!!!
En fråga Mia? hur känns de att blivit tant????????????????????? heeheheheh!!!! ler:)

Har nyss tagit ur färgen, blev ljust, men de förra gng ja gjort de har de känts ok, inte lkängre. ja vill inte vara ljus längre! men denna månad är de ont om pengar så ja får vänta!!! vill ju bli brunentt!! har verkligen bestämt mig! bara boka tid skaffa pengar dså är ja där!! tid med desutom!

Nu skall ja o mannen min måla vår gemensamma tavla som skall sitta ivårt kök! hopaps på att bli ett konstverk! heehhe!! bild KANSKE kommer beroende på hur den ser ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0