Blir en hemma dag:(

Idag är de ej en bra dag för mig!
förberedde mig föratt gå till jobb, tröffa min bästa vän Madde för att fira henne då hon fyllt år! Men tror ni planerna givk så???

Nää ja mår skit! skit skit!!!! testat att proppa i mig alvedon mm men ingen värkan!
Så ja måste ställa in min dagsplanering! känns så himla värdelöst då jag mer än göra vill visa fram förtterna o visa vem jag är på jobbet!

Hoppas detta ej förstör mina chanser!!!! vad tror ni???????????????????????
har dock redan varit hemmma en dag denna veckan"""
  kommert jag vara ett dåligt föredömme och kan jag mista min position, mitt blivande jobb??????????????


Lite ego bilder! detta är vad jag skall jobba på! Nya o mer konturer på min mage" sommaren kommer , jag visas ute!:) muskler skall byggas!

Mia o jag skall tillsammans köra pump varje vecka! då byggs det! jehooooo

Kommentarer
Postat av: emelie

schyssta magrutor :) allt bra annars? :) kram emelie



www.ettlivsomdiabetiker.blogg.se

2010-04-22 @ 18:04:16
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0