Då var med med som resterande världen!

Jahaa. Mia och ni alla andra fick mig att gå emot mig själv, ja föll för frestelsen och grupptrycket, blev med i FB. fy faseen!
Men de lilla roliga var att ja nu träffat gamla folk som ja hade spelat handboll med när jag var typ 8 år gammal mm! och gamla klasskompisar mm! lite kuL"

Nu skall ja fixa för att snart sova, har varit en rullans hela dagen, Har även en praktiserande hemma som skall lära sig fakturering ,mm... Tristas kusin Amanda skall vara här i två veckor men kommer doick åka hem imellan med! Men kul att få lära upp hennne lite!!!!!

Kort på köket loivar ja imorgon! nu är fläkten uppe, fy faaan va snyggt säger jag bara!
Samt ni andsra som vill adda mig på fb säg til!!! heheeh! de är väl så man gör????

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är det skoj att hitta gamla vänner...på så sätt är Fb bra men det är lätt beroendeframkallande :)



Ha d bra!

2010-04-26 @ 10:08:09
Postat av: Fia

Jag var också helt anti att gå med i fb men gick med iaf. Lite kul att spionera på folk ;)

2010-04-26 @ 18:25:53
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Annika

adda mig på fb då=)

2010-04-27 @ 11:50:06
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0