Fan va irreterad o äcklad ja är!

jag är så äcklad av min känning jag hade tidigare, kolla mitt bs då var de nere på 2.9 men var tidigare ännu lägre.Jag för första gng började se suddigt på Tv o de har aldrig tidigare hänt!..
 ja kan börja må så äckligt o dåligt efteråt, som nu, uppsvullen , pyton o bläää helt enkelt!

hatar dessa stunder o dagar. Ändå har ja ite ätit bra , dålig mat, eller bra mat men inte skräpmat då!
Blir en hel del frukt på jobbet då ja ej hinner o vill ta annat... så i dag blev de två äpplen, en apelsin o banan!
ja är en sådan person som ej är rädd för att äta frukt som många andra!

tror frukt är bra ä men dock ej för många men håller man sig runt max 5 per dag så varför inte!
sedan kan man ju välja vad för frukt man äter, så som vindruvor, vattenmelon ger mig sky höga värden! Mycket socker i!!!!:)

snart är de även dax för ögon läkaren på St:Erik. tur att man har bussen från jobbet som tar max 5 min dit! slippa få skjuts av mannen el svärisarna för att man blir blind efteråt o kan ej köra bil!

Så de kan ej bli bättre!
En fråga till er diabetiker? har ni fått som stora domningar i kroppen vid känningar?
ja fick de under gravven, hela ryggen baksida benen o armar somnade in ordentligt... så som när foten somnar! fast värre! var så hemskt! och idag blev de lika dant i igen men då ansiktet o ej bara läpparna ..
o jag är ej gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men skulle va kul att höra om ni andra känt el fått liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0