Hann aldrig!

Sorry men tiden rusade iväg så jag hann aldrig lägga ut ngr kort!
Har i dag hållit på med taket, inte ja men min man, sedan s¨å åkte vi till salem o lämnade tjejerna, för en snabbt visit på hornbasch efteråt!

Hem sedan och mannen min gjorde klart taket i hallen, vi monterade upp ugnen som vi har! en spec sådan!


Denna ugn har vi!
Känns verkligen så skönt att nu ha den uppe men måste fixa med lite hyllor o sånt för de ser verkligen tomt ut med bara den på väggen! men snygg´är den! eller hur???


Sedan på kvällen passade ja på att städa lite, måste ju, de srer ut som kom o hjälp mig efter man sprungit in o ut här!
Imorgon kommer även Trista hem! vår lilla sötis som vi så saknat!!!.
tydligen har hon charmat hela K. släkt! vårt charmtroll där!!!
Hoppas hon blir lika glad över att komma hem med!

Imroogn skall ja till läkaren, tidigt på morgonen sedna åkter jag till jobbet.... göra de man brukar! skall bli skömt att få ett vanligt liv igen! heheeheh!!! saknar jobbet då jag ej är där! men samtidigt skönt att vara hemma!:)
Blandade känslor där ! men så är de med livet!!!

Just de, snart kommer vi ha fest, parti parti pareti,, ja fyller 30 år!! gammel kärrring blir jag!
hOPPAS ALLA KOMMER  BARA!!!!!
nI SOM EJ LÄMNAT BESKED, GÖR GÄRNA DE SÅ JAG VET!

JENNY , SKULLE NI KOMMA???

NU NATTI!!! ja måste upp tidigt o få en dåligt el bra besked om mina prover! usch!!! panik där!

gammal bild!





jag och mina stora tjejer!!!! älskar er så!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hær kommer en solig hælsning fran Thailand. 40 i luftenn och 35 i havet! Riktigt fint væder med mycket sol, me like :-)



Hoppas ni har det bra och vad søt Trista ær, var ju så længe sen jag såg henne! kran kram

2010-04-19 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0