Inskolning hos dagmamman!

jahaa, denna vecka var de dax för andra försöket till inskolning för Trista men denna gng hods nya dagmamman.
Är hitills så jävla nöjd så ni ej kan ana! hon verkar en toppen mamma, lite äldre och så lugn , kärleksfull och helt underbar!

Kommer verkligen skarp gilla hennne o tror verkligen trista med gör det!
igår började vi med ett möte i lekparken, många nya ansikten o miljö men trista verkade gilla det, hon ville ej gå hem!

idag var de samma plats o tid men nu mer skin på näsan!. hon tog för sig och visade att hon var där!
de pratade om apor o fick klämma o känna på dem medan fröken beräöttade om dem!
idag pekade hon på apan på en tröjja o  sa apa!! så lär sig gör hon!

 Ville även heller ej gå hem i dag men efter två timmar ute, med en fryssen mamma så gick vi hemåt!
 vi går dit då de ligger bara 5 min från oss! så himla underbart!
trista somnade i vagnen o sov tills vi skulle åka och jag skulle till jobbet!!!!!!

återkommer imorgon o berättar mer om inskolningen o hur de går! men jag så gillar henne o allt där intilL!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi hade riktigt skoj ute. MEN ont i fötterna av allt dansande. Får skylla oss själva när vi hade höga klackar =) Snygg vill man ju va ;) Vore kul att se huset live någon gång. Jag väntar på en inbjudan hihi Den röda tröjan vill jag minnas att jag köpte på gina tricot ;) Ja den är snygg, passade Jennys mer än på mig :0

Hoppas ni blir nöjda med dagmamman, sånt är ju super viktigt. Må så gott!

2010-04-07 @ 21:34:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: mia

Lilla bäbis börjar bli stor <<3 kram

2010-04-07 @ 23:27:13
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: Teija

Vad härligt att ha hittat en så bra dagmamma, ja det är viktigt det!



Blev allt lite besviken på E:s Hba1c (M:s var ok), känns som vi jobbat hårt men det gav inget resultat knappt alls. Men så är det väl i den åldern hon är i, kan du fatta att medelvärdet på bl s låg på 8,8 i bl s mätaren sista veckan innan vi var där... Sucka suck ständig kamp det är vad det är det. Men här ger vi inte upp minsann.

Hoppas att du blir nöjd med ditt Hb och att du mår bättre. Hur känns det med pennorna, är det en nackdel jämfört med pumpen tycker du?



Storstor kram, jag glömmer inte dig skall du veta fast jag är så dålig på att höra av mig emellanåt!

2010-04-08 @ 00:23:11
URL: http://varannandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0