Inte mycket gjort!

idag har vi inte gjort mycket på huset, dvs köket! lite planering och sånt! samt sätta upp lyckor o handtag... bilder de kommer kan jag lova... till helgen så har vi fått en del gjort!
även planerat in med S på Kvik om lite ändringar o best av lite mer skåp. samt våra skjutdörrar kommer om en vecka till garderoben i hallen! dessa kommer vara i glas med lister i aluminium samt de är två dörrar med måtten per dörr på 130 * 240. inte dåligt!

som dessa men två dörrar endast!


snyggt va!!!! kommer bli så snyggt .. enl oss iallafall!



jag bara så kommer älska vårt hus! när allt är klart! och nu när våren o sommaren är här kommer vi vara ute och fixa med tomten, få ordning på den samt få en pool om allt går enl planerna!


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Hur upptäckte du din diabetes?



jag har tagit prover för det, så lugnt på min sida som tur är. Men inte varför jag läcker äggvita? ska till läkaren igen på onsdag



Är det du på headern? sjukt snygg & vältränad kropp iaf :D

2010-04-10 @ 15:52:02
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev två Ikea påsar med kläder!! Du kanske vill komma o kolla om det är nått du gillar. Natta skicka med baby annabelle till Trista lite kul för den kommer från din far från början! O hon gillar ju dockor!! (den var inte billig då det begav sig!!) kanske kan få till en date snart .. Du kmr väl ihåg att vi aldrig har partat ute,men jag vet att du kan dricka hur många teqila som hellst !

2010-04-10 @ 23:14:27
Postat av: catta

Jennie: SVARAT I DIN BLOGG!

Elli:

hahaha självklart klarar ja hur många sm helst! de vet ni! jaa en ute kväll abslout! de fixar vi snart!



tackar så för påsarna!! katta blir överlycklig o iza med!

kram kram

2010-04-11 @ 01:29:21
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0