Jävla Iphone!

Min jävla om jag får säga så, dog i dag! från ingen stans bara lade den av, jag som väntade på ett samtal som var viktigt!!.. så jag fick inget gjort, de som var viktigt och väntade även min mans samtal!
Kom då på att ja hade min gamla nokia N97 som jag slog på, men då hittade ja inte pinnen som man tar ut sim kortet med på iphonen så ja kunde bara vänta till mannen min kom hem!, faan va ja var rasande, låst då man ej kan få tag på ngn!

Men så kom ja på, ja kan ju skicka ett mess från datorn till min man, vilket ja gjorde... men han kom hem pricis efter det! och lyckades hjälpa mig med mobilen. Men nu är de bara lämna in iphonen på lagning! tur man har garanti o försäkring!:)

jajaja , sånt som händer!! men ej skall hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0