Ledig dag och massa fix!

Dagen i dag började mysigt, vaknade upp med vår vanliga mamma o dotter mys, så som de var innan jag började jobba. Eftersom jag var ledig från jobbet i dag så kunde jag koppla av på morgonen!
Sedan bar de av föratt hämta tjeejrna... vi tog vår fina cadillac ut till tjejerna skola och köpa massa påskgodis!

Trista fick idag följa med in o hämta tjeejrna inne i skolan vilket hon bara älskade. fullt med folk barn desutom så glad hon blev.. just de innan de så åkte vi för bi moffa oc h hämtade påskäggen tjeejrna fick av moffa och ann britt!
Riktigt mysig dag fast vi påkt en hel del bil.! men med den bilen så gör de inget:)
Åkte även förbi o hämtade ut vår kamera som blivit klar från service. de var linsen som de bytte ut! som ny nu alltdå!
Nu sitter ja här så äcklad o mätt efter att ätait godis! inget mer godis för min del denna vecka! skall oxå hålla det! Mitt godis ätande skall bli god mat på båten i helgen!... de är mitt unnande!synd bara att man har rikgtit choklad monster i sig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0