Mycket utomhus jobb!

Idag blir de en del uton´mhus jobb för grabbarna grus! mannen med kusin! tackar som hjälper till!
De blir taket som står på schemat...
ja blir inne el lite utomhus, har så ont i min tand som jag skall operar bort, visdomstanden som spökar! fy faan säger ja bara!!!  fasiken vad livet kan förändras snabbt, huvudvärk som attan o ont så man ej kan göra annat då man har tandvärk!!!!!!

Jajaj men fick ialalfall en natt sömn!!! tack för det!

Idag har vi iallafall fint väder!!"!!..... måste även åka till salem för att lämna tjejerna då dertas far kom förra helgen o hämta dem! så min tur nu då!. men kommer åka förbi hornbasch för lite husbygge shopping, in med smärtis då:(

Sedan ikväll kommer bilder de lovar jag! har ej haft tid o ork!!! men lovar er detta!!! så ha kollen!
Imorgon är de även läkarbesök hos diab läkaren, usch fy, lite nervös över mina värden mm!
skall även ta upp pump frågan, om ja skall testa igen mm!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0