Så skönt och underbart

Sitter här ensam i mitt fina nya under arbetsprsess byggande hus! Men de är mitt o míns familjs hus, som vi byggt själva. Designat själva mm!! ingen jävla husleverantör!!!!!

Jag har lugn o ro här, inga barn springande, sjuka el man som är här!!!! ja är helt själv!! Inte ofta de händer numer! men så skönt!
Nyss tagit mig en dusch, sminkat mig o skall bara klä mig, sedan bar de av upp till läkaren, ta prover, sen tåget in till stan, ( ni hörde rätt) ja skall åka komunaklt!. köpte el förlängde itt busskort i går. fick hela 160 kr rabatt... så lika braatt göra de , så nu räöcker busskortet till den 21 maj!!!

Tänk er själva att ja köper ett kort för 530 kr, som räcker en månad men skulle ja köra bil för dessa penagar in till jobbet så skulle de räcka en halv vecka!!!!

på vägen till joobbet så blir de en svng förbi statsbyggnadskontoret för att hämta upp planritningar, de liger där ja jobbar typ, tar bara en buss från fridhemspl till jaa, va stället nu heter!!! ( man ser statshuset iallafall)


Idag trtor ja de kommer bli en lååång dag, måste göra klart annonserna, göra objektbeskrivningar till visningarna i helgen!!!! samt förbereda Till Salu skyltarna för morgon dagen!!! så man vet aldrig!!!! men de är bara kul, bättre de än lite att göra!
Nu skall ja surfa lite sedan klä mig sen drar ja så vi hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0