Viktigt möte!

Dagen i dag har verkligen inte varit ok, från morgon till slut.
Eller rättare sagt morgonen gick bra, hade möte med två nära sammarbetande människor i dag, om ja kallar dem för det.
Gick toppen bra på mötet. fick en massa ny energi och positiv feedback så nu känner jag mig nuladdad med massa mer :)

Men sedan så sket dagen sig, jobbet blev värre än ja trott, annonserna strulade sig, tog mig hela dagen att lösa detta och är ej helt klar! gör klart resterande i morgon, har dock ngn timme på jobbet innan de skall vara stop tid!
Hoppas inget annat framträder:(

KOm hem till en söt  tjej som var sjövild trotts att hon nu ligger däckad med krupp och feber:( stackaren!
och imorgon kommer tjejerna som hon älskar att busa med!
Helgen blir lugn, skall  ju parta till de ordentligt nästa helg med nära vänner o familj, sååå kul de skall bli"


Nu hjälpa mannen min med köket! var ju o hämtade den sista delen till köket innan den är klart! jehaa då kan ja lova er bilder!

Samt Tess, ja har ej glömt dig vännen min... Hoppa s du haft en underbar dag o vädret är toppen i götet?


gör som alla andra , tar en ego fjortis bild! heeheheheh!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej bäjben.

Jag har inte glömt dig heller =)

Idag är vädret sådär, lite grått du vet, hehe. Igår va de varmt, 17 plus tror ja vi va uppe i.

Såg ditt andra inlägg, jag kan nästan alltid känna på synen när jag har känning, missar bokstäver mm. men aldrig domningar.. hmm inte vad jag kan minnas ialf.

Du kan väl slå mig en pling i helgen om du har tid?

Puss sötis

2010-04-30 @ 09:04:17
URL: http://www.tessielager.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag kommer säkerligen upp till sthlm fler gånger i sommar. Har sökt några jobb där uppe me nu när jag äntligen blir färdig. Kan hända att vi får flera tillfällen att äntligen träffas.



Hoppas att Trista blir piggare snart och att helgen blir härlig för er.

2010-04-30 @ 11:59:38
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0