Husbygget

Idag blir de taket i hallen som blir operation husbygge. vill ju få ngt lunda fint innan festerna svi skall ha här hemma!
börjas med kalas för trista i helgen, valde  att bara bjuda släkten så som mina föräldrar o kims ,med bror o hans syster, samt två vänner till mig som står mig närmast. Men så fick ja mess av svägerska nr 1 igår att hon ej kommer ,men hoppas bror min kommer,,, annars är de ju bara vi vanliga här. ingen släkt träff då ju eftersom min bror o kims syrra aldrig sett varandra.

hoppas hoppas.. kl 14 är de ialalfall!!!

sen firar vi för våra vänner med karma o sin far, erftrersom de är födda på samma dag fast 1 år emellan, sysslingar ni vet:) så våra gemensamma vänner träffas!

Sen är de bröllopsfest nästa helga, hoppas ni kommer med gått leende för här skall de drickas... dricka räcker så de blir över..... har en hel del nu hemma!

så ni förstår att ja vill att saker o ting skall vara klara!:)
kort kommer bnär de blir klart. ni har ju sett ett smakprov jU!.
kram kram!

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Ah 25e har jag ned gissat på faktiskt:)

2010-08-20 @ 15:47:36
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0