Ingen lugn stund:(

skulle ha lagt mig o vilat efter ja lämnat trista hos dagmamman men inte gick de...Först pratade ja med min älskade Mia ett tag.  ville ju höra hur hon mådde mm!!
Sedan så ringde de från K-rauta ang leveransen på putsmatrialet som skall beställas o fås hit snarast.. så fram o tbx med dem i mobilen!
och återligen till husvagnen som skall hyras under dessa veckor för att låta personalen sova i under byggtiden!
DE bor nämligen inte här... så för bästa jobbtid mm så är de bäst att de bir här så mest saker blir gjorda!

sen så mánnen min ringde o massa andra samtal men defår ja ta sen! ja måste få vila!!
KÄNNER NU NÄR JA KLEV UPP ATT MINA BIHÅLOR ÄR PÅ g... ja  har nämligen så lätt att få bihålsinfl hela tiden!

ja blir aldrig förkyld somn  vanligt utan de stannar upp i bihålorna så ja måste ha pc kur varje gång!! de sitter i bihålorna ovan ögonen ej vid näsan!!!
usch!!!!!:.. ngn mer som är van att få så?????
har hört att de är bara operation som gäller för att få bort detta om de återkommer ofta! de går tydligen ej att spola rent där uppe!!:)

näää inget sånt tack! men ja tror de är där av ja mått dåligt!
vi får se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0