Insulinspumpens inställningar?

Vet ej vad som felet är! Men har ställt in min pump så jag har två olika doseringar, en som går på o doserar mer under natten, dvs. 0.800E istl för 0.600E... och så var de iblrjan men nu helt plötsligt så är de på 0.600E under hela dagen istl!!! så som man gått o raderat bort den.. men ja har ej ens rört den inställningen!

och samma sak händer under förra gng jag hade pumpen!!! när sköterskan skulle koilla hur mycket insulin ja hade mm, då hade den med försvunnit!!
spökar de eller? skumt tycker jag!

för att ändra i pumpen måste man ju gå i olika steg, man måste gå o godkänna mm så de  är en prosses!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske ska felanmäla den och få en ny

2010-08-27 @ 12:30:17
Postat av: Fia

Vad märkligt att den ställer om sig! Skicka in den på reklamation!Under tiden så får du ju en lånepump av företaget. Tycker du ska ringa och snacka med företaget iaf! Hoppas det fixar sig iaf! Kramiz

2010-08-28 @ 16:17:01
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Elisabeth

Vi har ju samma pump, men jag förstår inte vad du menar nu. Du har väl kanske lagt in den annan basal dos eller under en viss tid på natten.

2010-08-28 @ 20:45:01
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0