SKumt väder och tankar!!

är verkligen så skumt väder! ena stunden sol andra regn! snacka om att hösten närmar sig med storm steg! usch!
hoppas ja har min resa att se fram emot i mars!
har nämligen planer på att resa med min man till thailand, bara packa väskan, och dra. han o jag . barnen får stanna hemma!
för är de nggn gng vi kan göra de så är de nu innan tjeejrna blir stora. sedna kostar de mer. tänk er tre tonnårs tjejer!!!! hmmm fattig på en gng!

så om ja ahr tur så kan vi åka... hoppas!!!
nggn som vet hur man får tag på bra o billigaste flyg biljetter till phuket med direkt flyg?
ja lyckas bara hitta flyg med byte! usch de vill man ej!

ang tidigare inlägg med!... ja har turen att driva eget företag med. men de är ej de enda jag vill jobba med!
 ja vill kunna jobba borta, ej vara hemma hela tiden, få de sociala mm..
så en bra sak är att kuna fördela de båda sakerna .. ellelr att jobba bborta ohemma på kväll / helger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0