Usch!!!!

SÅ tung ja känner mig i huvudet, känns verkligen inget bra... Har ingen ork i kroppen, men måste gå o jobba imorgon ja bara måste... o jag  vill men min kropp vill ej! Bara stå ut.. HEm efteråt o kurera sig innan trispie kommer hem... om dagen ej blir längre än ja tänk mig då!!!

o ja som måste träna ,,, hmmm de får göras när ja är frisk igen!!! kroppen är viktigast!
Snart kommer montan med, då man känner sig så äcklig o obekväm med allt..... men om man tänker igenom så är de ej många dar som vi tjejer är bra...

för en vecka innan montan kommer så svullnar vi upp , får pms mm!
Sedan har vi ägglossning och sedan montan i ngn vecka! så stort sett så är de max en till två veckro utan problem ,,. sjukt va!!!!!!

nog om de...

nu skall ja gå o lägga mig! hörs imorgon !
natti på er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk på din hälsa och stanna hemma tills du är frisk! Vet hur det är när man vill såååå mycket och så blir man sjuk :(

Sen får man ta sitt ansvar och inte gå till jobbet när man är sjuk så man inte smittar ner en massa andra människor(nu kanske du inte smittas men vid tex. förkylningar mm)

Jag är skiträdd när folk omkring mig börjar bli sjuka, dels för ens blodsocker blir kasst sen för alla mediciner jag äter som gör mig extra känslig.

Krya på dig gumman!

Kram

2010-09-01 @ 12:00:51
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: catta

tack söta Fia!!! ja vet. men i dag kände ja mig bättre. så ja gick!!! o de är ja glad för! de var en toppen dag. ny energi är funnen!!1:)

kram kram tjeejN!

2010-09-01 @ 12:36:48
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0