Vad vill jag bli när ja blir stor?

De är en fråga som jag ännu mer undrar.. ÄR de mäklarjobbet jag vill jobba med? Är de kontor i huvudtaget eller skall ja satsa mer på de kroppsliga jobbet.. kan jag de pga min skada på armen?
Vad vill jag???? skall ja plugga vidare?

Hjälp! ja vet ej vad jag vill!!!!!. Vet att jobba vill jag men vill jag forts inom samma sak som nu!
visst har ja utbildnignen klar inom detta jobb, men är de jag? r de osäker marknad?

vill ja anstränga kroppen o jobba med den? sitta på kontor!
Varför kan ja inte växa upp oc hbara Veta vad jag vill?

varför är allt så svårt????????????? HJälp! Ängest och må skit är vad jag nu gör! BLÄ är alllt!




jag känner mig så låst i mig själv att inte veta. vetskapen om vad ohur mm allt kommer bli!
Vet att ja vill jobba. jobba o åter jobba. men när jag jkobbar o bestämmer mig för saker o ting sklall de vara till
110 %. inget halvdant..

ja vill ej gå på rehab , ut i marknande, jobba o få tillsavidare anställning direkt. ingen tvekan utan bara göra det!
Känner mig instängd låst o allt där intill.! kan ej vara glad. må brao njuta av allt bra jag har det runt mig! vill inte vara denna ledsna Catta...

Kommentarer
Postat av: camilla forslund

jag tror att just den frågan slutar de flesta av oss aldrig att fråga. vad ska jag bli när jag blir stor? Har jag valt rätt yrke mm. De flesta av oss älskar inte vårt jobb, går inte med ett leende på läpparna varje dag till vårt arbete. Med det menar jag inte att vi ska vantrivas på jobbet. Men kan andra saker runt omkring göra det värt att jobba just där vi gör, tex närhet hem, bra tider för att få ihop familjeliv mm. För mig gör det absolut det, jag har valt att byta jobb fast jag trivs väldigt bra, för att just kunna få till dagis hämtning/lämning och allt runt omkring.



Jag förstår att det här är saker som du såklart vet men ibland kan det va skönt att bli påmind. sen är det så att just efter ledighet så känner nog många som du, man är liksom inte inne i rutiner rent psykiskt. Hoppas att det känns bättre snart. Livet är jävligt tufft, hårt och ibland väldigt sorligt men det är också väldigt väldigt underbart.

kram på dig

2010-08-24 @ 13:12:05
Postat av: catta

tack milla! alltid lika söt o snäll!!!



ja du har så rätt... de är så sant!

för mig är de att trivas o tycka om de ja jobbar med allt! betyder mer än pengar...

de ja har nu är nära till hemet o bra på alla sätt .. kan ej prata för mycket här , man vet aldrig vilka som läser:)



men men ... tack igen!! hopaps du mår bra? vad jobbar du med? kram kram!!!

2010-08-24 @ 15:08:03
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0