Nordea aktivitet!

Idag så hade vi Nordea aktivitet med jobbet. Eftersom vi ( mäklarhuset) sammarbetar med Nordea så hade vi middag med aktivitet med dem ute i Farsta. mina gamla N-hoood!! stavning?
Dagen började verkligen inget bra för mannen min hade en firma fest med företaget oå Grand Hotell, vinterträdgården... bra ställe där så han kunde ej avboka, och så samma dag så hade ja detta..

Men tur vi kunde lösa de så jag fick vara med en timme iallafl:)
började att åka o hämta chefen kl 15 och kl 16.20 var vi framme i Farsta. som normalt tar ca 40 min att åka.. men tackar för alla sthlms köer i denna halka! blääää för sthlm nu!!!!

men in kom vi, minglade runt där o träffade alla mina gmala vänner o kollegor på mäklarhuset i innerstan.. länge sedna , så de var lite pinsamt... ja såg dem utifrån att de var där, men att allal skulle vara där visste jag inte!
så JAG TJOADE O HEEJADE SOM VANLIGT!... o tackade mina gamla chefer för att ja fick arbeta med dem o allt de lärt mig!!!!
så de flöt på bra!!!känns bra att avklarat den biten för förr el senare skulle vi ju ändå träffas eftersom vi arbetar inom samma konsern!

Sedan träffade ja på poli , en Mäklare från Haninge kontoret! som vi även pratades vid på utbildningen sist!!
en trevlig prick!!!
SÅ ensam var man ej!! riktigt kul!!!!

Alla blev bjudna på öl el vin men jag nöjde migb med zero eftersom jag skulle möta mannen i Bromma
 för överlämning av Trista!!!
Så ännu en timme till i köer blev de. Känns som jag suttiut i bil hela dagen men klart värt var det!!
synd ja ej kunde stanna på nordea daten längre. Mne jhag var där iallafall!!!

När ja mötte mannen min so svo tripsie i bilen så vi bytte bilar bara o han åkte vidare in mot stan!
Så hoppas ja träffar min man innan jag somnar. vill ju kramas!! saknar honom då jag är med han!!
min kärlek där!!!!

Sitter nu o har lång tråkigt!!!! får stå ut med pruttar från en viss person så jag håller på att spy!. blääääääää
snacka om magen ej kommit ign där!!!.... diet mat för denna person!!! Elller hur Annna?
samt tack för hjälpen i dag grannne min!!!!

nui skall jag kika runt!!! på julisar!!! fasiken så svårt detta är!!!! vad kan man köpa till stora tjejerna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0